Úvodní strana Fotky 2013 Fotky 2012 Fotky 2011 Fotky 2010 Fotky 2009 Fotky 2008 Fotky 2007 Fotky 2006 Fotky 2005 Starší fotky Moje aktivity

Rok 2006 :

Nové Hutě
(Šumava)
7.1.-14.1. Opět po 2 letech ve velmi podobném termínu jsme si narychlo zamluvili pobyt s polopenzí v penzionu České chalupy, tentokrát na celý týden. Mimo prvního celodenního výletu na Zadov a Kvildu nám krásně svítilo sluníčko celé další dny, ale využil jsem jej jen na kratší odpolední výlety.
Jarda B. 50
Moraveč
25.2.2006 Švagr mé slečny slavil své 50.narozeniny v malé ale útulné a dobře vyhřáté hasičské klubovně v jejich vesničce Moraveč u Chotovin. Jen tak tak jsme se tam všichni vešli :)
Svatba J+V
Červ.Lhota
25.3.2006 Kamarád Jirka V. se ženil na letos ještě dost zamrzlé Červené Lhotě, nevěstě Vandě jsme se představovali až při bleskové gratulaci a přání přímo v obřadní síni.
Franta 30
Veselí n.L.
25.3.2006 No a když už jsme byli vyparáděni, ve stejný den odpoledne jsme stihli v nedalekém Veselí i menší rodinnou oslavu 30.narozenin Jaňulčina bratra Franty.
Jaňulka 22
ve "fotbalce"
16.4.2006 Přesně ve správný den jsme oslavili Jaňulčiny narozky, jen s jejími a mými rodiči, malým posunutým obědem a zmrzlinovým pohárkem ve fotbalové restauraci v Táboře u nádraží. Večer jsem jí na kole ještě zajel pro kytičku.
Prčice 2006
(z Chotovin)
20.5.2006 Po mé loňské úspěšné premiéře jsem bohužel letos podcenil obuv, naštěstí jsme nepodcenili volbu trasy a vytvořili si nejkratší možnou ( jen asi 20 km z Chotovin do Prčic ).
LANius 10
Praha
17.6.2006 Oslava 10. výročí založení naší firmy LANius, čistě v kruhu spolupracovníků, našich servisních kolegů a drahých poloviček i potomků. Pronajali jsme si v Praze restaurační loď Andante a vyrazili na 4-hodinový výlet od Čechova mostu k soutoku s Berounkou a zpět.
Třeboňsko
2.7.2006 Po sobotním koncertě Okolo Třeboně jsme se po přespání v autíčku vydali na skutečný výlet okolo Třeboně, něco přes 50 km na kolech, místy ponořeni do rozvodněných "potůčků". Počasí nám vyšlo na kola perfektně, pod mrakem, ale nesprchlo.
Gárdnpárty
má zahrada
5.7. a 6.7. O využití 2 výjimečně volných dnů rozhodlo pěkné počasí a já na poslední chvíli vyhlásil malou "zahradní slavnost" s výukou petangue, mimo třešniček byla připravena i jablíčka, ale hlavně dostatek lahváčů :)
Cyklovýlet
do Skalice
14.7.-15.7. V krásný páteční večer jsme dorazili do hospůdky ve Skalici, opili své čumáčky a v noci pokračovali na opékání na Tomášovu chatu u Lužnice. Druhý den jsme se po petangue a procházce jen tak tak rozhýbali a menší oklikou dorazili do cíle na Kozí Hrádek.
Sev. Čechy
+svatba '2M'
24.7.-29.7. Třítýdenní dovolenou jsme začali týdnem v severních Čechách, jeli jsme : Praha, Milešovka, Teplice, Barbora, Jílové, České Švýcarsko, Česká Kamenice, Milštejn, Sloup v Čechách, Česká Lípa, Jestřebí, Štětí - na svatbu Mirky a Mirka.
Slovensko
Kežmarok
30.7.-6.8. Po celoodpolední cestě přes ČR a Slovensko jsme v Popradě nakoupili piva a zapadli na týden na chatu :) Nene, podrobný popis je zde a nad obrázky. Hlavní zážitky : pěkná chata, Rex, prima parta, koupání v termálech, výborná jídla v kolibách, Dunajec, Slovenský Ráj, Bardejov.
Ukrajina
Zakarpatsko
6.8.-10.8. Když už jsme byli východně, pokračovali jsme na Ukrajinu, tedy jen do Zakarpatské oblasti a malinko do Haliče - města jsme viděli docela evropská, příroda pěkná, často prší, venkov je velmi chudý, pro nás je tu levno, strava obyčejná ale chutná, na hranicích zpět to byl horor.
Pavel P. 30
u Sedlčan
11.8.2006 Po dlouhé dovolené a krátkém zotavení doma jsme hned vyrazili na malinko opožděnou oslavu Pavlových 30.narozenin, kterou připravil na své chatě kousek od Sedlčan. Noc byla studená, ale u krbu bylo perfektně.
Samšín
9.9. a 10.9. Víkendové setkání u Miloše a Lenky na chalupě ve vesničce Samšín. Lenka připravila opět večerní grilování, Jaňulka si ráda občas zahrála na au-pair, takže malý Tomík a Edík si užili třeba i prolejzačku v Laguně.
Djerba
(Tunis)
13.9.-20.9. Dovolená u moře na východním cípu tuniského ostrova Djerba, v italském hotelu Ilidae Beach ( Venta Club ), krásné moře, vlny, pláž, bazény, výborný animační program, pěkný pokojík, dobrá strava. Více komentářů je nad fotkama.
Morava
(V.Bílovice)
22.9.-24.9. Výborně strávený víkend na Moravě ve Velkých Bílovicích a okolí. V pátek po příjezdu jsme šli do sklípku, v sobotu podnikli skoro 40 km cyklovýlet do Lednice, v neděli jsme zajeli do Dolních Věstonic a do Brna do pohádkové restaurace Sandonorico. Fotky od Ondry.
Police n.M.
Broumovsko
20.-22.10. Výlet hlavně do Broumovských skal ( Ostaš, Kočičí hrádek, Stolová hora, Hvězda, Supí hnízdo, Kovářská rokle  ). Spali jsme a pili v penzionu Adler v Polici nad Metují, ubytování zamluvila Lenka N., takže parta na macháčka i procházky byla "Štetinatá" :)
Mirka 50
Kladno
28.10.2006 Oslava padesátých narozenin Mirky, u Jarmily na Kladně. Ony obě, ale hlavně i jejich maminka paní Prošková, mi kdysi dělaly au-pair.
Dušičky
Pardubice
4. a 5.10. Klasická každoroční dušičková návštěva u tety a strejdy v Pardubicích. Začali jsme opět v Pizzerii U Dušičků, pokračovali u nich doma ve Starém Hradišti, druhý den jsme zamířili domů přes Litomyšl.
Tom + Sáli
11.11.2006 Zajímavě připravená, objevná, dobrodružná cesta tajemného bratra Jitoesa, z nádraží přes TipSport, Sandru, Matrix, Silvu, Na Louži až ke Švejkovi, cestou domů ještě přes Extréme i končící ples v Palcátě. Nic jsme nedostali zadarmo :)
Vepř. hody
Veselí, Zvon
2.12.2006 Setkání rodiny Krejčovic & spol. maskované za vepřové hody, částečně to byly u různé oslavy narozenin. Před shromážděnou společností jsem překvapenou Jaňulku požádal o ... ( byla celá rudá ) ... španělského ptáčka. Mňam.
Besídka, 70
MěK, Č.Kůň
16.12.2006 Firemní vánoční besídku pro děti i dospělé nám naše kolegyně Irena zpestřila vánočními zpěvy se sborem Domino, Ondra připravil soutěže pro děti. Večer jsme se přesunuli na oslavu 35+35 k Červenému Koni, v půlnoci ke Švejkovi na bowling. Ondrův výběr fotek.
Mé 35. nar.
Švejk dole
22.12.2006 Na 2. oslavu mých 35. narozenin jsem na bowling pozval sestřenky a známou partičku, dárků jsem dostal hodně, panáků vypil až moc, no nedopadl jsem zrovna nejlépe :( Čokoládové müsli bylo všude, bowlomat měl intenzivní přísun koulí zajištěn :)
Vánoce +
Silvestr
24.12. +
+ 31.12.
Na Štedrý den mi již konečně bylo dobře :) , strávili jsme jej již tradičně, odpoledne ve Veselí, večer v Táboře. Silvestra jsme letos oslavili u Vandy a Jirky na chatě u Soběslavi, v celkem malé partičce 8-mi lidiček. Výuka macháčka profesory soukromého gymnázia neminula :)