Úvodní strana Fotky 2013 Fotky 2012 Fotky 2011 Fotky 2010 Fotky 2009 Fotky 2008 Fotky 2007 Fotky 2006 Fotky 2005 Starší fotky Moje aktivity

Rok 2004 :

Nové Hutě
(Šumava)
3.1.- 5.1. Prodloužený víkend na Šumavě, ubytování s polopenzí za slušnou cenu v pěkném velkém penzionu České chalupy. 2x jsme se proběhli na běžkách v okolí na Zadov a na Borová Lada, sluníčko jsme bohužel nezahlédli, padal sníh, odjeli jsme jen díky sněhovým řetězům.
Taťka 60 24.1.- 25.1. Velká rodinná oslava taťkových 60-tých narozenin, víkend před přesným termínem.
Ples U.H.
6.3.2004 Knihovnického vínku v Uherském Hradišti jsme se zůčastnili s kolegy z firmy ( + naše drahé polovičky ), večeře před plesem, dobré víno i veselá nálada v pěkném sále byla základem příjemně stráveného večera, spíme v hotelu Grand.
Ples Štětí
19.3.- 21.3. Každoroční celovíkendová návštěva města Štětí, jeho okolí a kamarádky Mirky, která opět hrdinně sehnala nedostatkové lístky a pozvala naši velkou společnost na jejich firemní ples "papíráků".
Lenka 30 2.4.- 3.4. Oslava 30-tých narozenin kamarádky Lenky Novotné. Velká banda pozvaných tropila malé skopičiny.
Benelux 22.4.- 26.4. 5-denní poznávací zájezd do Lucemburska, Belgie a Holandska autobusem s CK Firo tour. Ubytování až zbytečně luxusní, cesta mi díky MP3 přehrávači utekla raz dva, v Bruselu nám pršelo, květinový den byl chladný a pod mrakem, ostatní dny ale sluníčko svítilo i hřálo. Navštívená místa viz. záhlaví stránek.
Tuning
party H.K.
26.6.2004 Setkání nadšenců a jejich 5000 aut vyladěných výkonnostně, dizajnově nebo hudebně ( prvně v životě jsem viděl kondenzátor 2 Farady :) Kamarád zde měl stánek propagující jeho e-shop www.e-pneu.cz, letáčky rozdávala i Jaňulka s kamarádkama.
Mamka 60 17.7.- 18.7. Oslava mamčiných 60-tých narozenin, večer v restauraci Viktoria to bylo na den přesně.
Slovensko
+Maďarsko
20.7.- 25.7. Operativně plánovaná dovolená po termálních koupalištích jižního Slovenska ( Dunajská Streda, Veľký Meďer ), na 2 dny jsme si odskočili do Maďarska ( Ëstergóm, Estendre, Budapešť, Györ ) a při návratu zastavili na jižní Moravě ( Znojmo, Vranov nad Dyjí ). Ani jednou jsme nebyli v kempu, spíme vzadu v autě, celý týden byla krásná velká horka.
Chorvatsko
Istrie,Fažana
18.8.- 30.8. 12-ti denní pobytová dovolená na jihu Chorvatského poloostrova Isrie, s Jaňulčinými rodiči a neteří, vlastní dopravou, jsme ubytováni v soukromí v městečku Fažana ( asi 6 km severně od Puly ). Autíčko jsme využili i k několika večerním cestám do okolních měst nebo na celodenní výlety za poznáním i koupáním.
Egypt 2004
Sinaj,Fanara
15.- 22.11. Týdenní pobytová dovolená za teplíčkem na jih Sinajského poloostrova, do stejného již ověřeného hotelu jako loni ( Fanara Club, poblíž města Sharm El Sheikh ), tentokrát "jen ve dvou" s Jaňulkou. Opět jsme se potápěli u korálového útesu, viz naskenované fotky z podvodního jednorázového foťáku. Fanara se nezměnila.
Prosinec 11,19,24.12. Návštěva aquaparku v Příbrami, oslava narozenin a Štědrý den nejprve u Jaňulčiných rodičů ve Veselí, potom "u našich" v Táboře. Silvestr a Nový rok jsme strávili s rodiči Jaňulky v penzionu Štilec ( asi 15 km jižně od Č.B. )

Rok 2003 :

DevCon 24.6.-25.6. FoxPro Devcon v Praze, no hlavně jsem se s digitálem učil.
Francie 3.7.-14.7. Velmi intenzivní 12-ti denní poznávací zájezd, autobusem s CK Idealtour, s průvodkyní ( plno katedrál ), plno krásných zážitků a více než 300 fotek, každý den jsme navštívili a prošli 3 až 4 města/místa. Spíme ve "Formulích". Podrobnější popis je nad každou fotkou.
Adršpach 25.7.-27.7. Krásný prázdninový víkend, v pátek jsme autíčkem dorazili do kempu u Teplic nad Metují ( spíme v chatce ). Celou soubotu 26.7. jsme chodili v Teplických skalách, jsou klidnějsí a malinko rozlehlejší, večeříme opět v Teplicích n.M., spíme v autě ( test před Slovenskem ). V neděli 27.7. trávíme v Adršpašských skalách, zde je o poznání více lidí ( náhodně potkáváme i Jarmilu z Kladna ). Při návratu se před Pardubicema koupeme ve staré pískovně, kde jsem kdysi byl.
Slovensko 30.7.-7.8. Pohodová dovolená, kterou plánujeme operativně podle mapy, spíme vzadu v autě pohodlně na molitanu ( zadní sedačky celých 10 dní položené ), mým největším zážitkem byl Lomnický štít (2632mnm), dále jsme navštívili : Půchov, hrad Suľov, Žilinu, Rajec, Terchovú, Vrátnou dolina, hrad Likava, Demänovskú ľadovú jaskyňu, Chopok,Vysoké Tatky, Skalnaté a Štrbské pleso, Spišský hrad, Levoču, Spišskou Novou Ves, Slovenský ráj, Čierny Balog, Bánskou Bystrici, Zvolen a Bratislavu ( a cestou tam ještě Kroměříž a Prostějov ). Bohužel návrat byl malinko rychlejší, po Slovenském ráji mě trochu pobolívalo v krku ( kopnut jsem tam do sebe v horku půllitr studené vody ). Z Bratislavy jsme byli doma za 3 hodiny.
Chorvatsko
Istie - Rovinj
22.8.-30.8. Na týdenní pobyt s polopenzí komplikovaně zaplacený přes cestovky vyrážíme autíčkem v pátek 22.8. večer, ve Veselí přistupují Jaňulčiny rodiče a jedeme v pohodě přes noc přes Linz, Salzburk, Ljubljaňu a Terst ( dopoledne jsme se tu prošli ), první koupání u Izoly, příjezd do Rovinje v sobotu 23.8. odpoledne. Hotýlek ( depandance Monte Mulini ) je starý, ale není daleko od centra Rovinje, jeho restaurace je nad přístavem plným sportovních plachetnic, tak u jídla "slintám" ( plánuji a sním ). Auto jsme využili na 2 lokální výlety po Istrii ( v úterý Pula a v pátek Poreč ). V souboru 30.8. cestou zpět byly na silnicích velké zácpy, návrat nám trval asi 16 hodin :(
Egypt 2003
Sinaj,Fanara
4.12.-11.12. Tradiční "zimní" týdenní pánská jízda, tentokrát 6-ti členná All inclusive u Rudého moře - pobytovka v jižní části Sinajského poloostrova, poblíž města Sharm El Sheikh, v hotelu Fanara Club na okraji chráněné oblasti s korálovým útesem. Ostatně každodenní šnorchlování a potápění v moři jako v akváriu mezi spoustou barevných ryb bylo na tomto výletu to nejkrásnější ( viz. fotky z roku 2004  ).
Vánoce 24.12.2003 Štědrý den u Jaňulčiných rodičů, večer pak u mých rodičů, další sváteční dny jen líně doma, byla s námi i Jaňulčina neteřinka Pavlínka.
Silvestr 31.12.2003 Oslava příchodu roku 2004 v diskotéce Apollo (Sezimovo Ústí) s bandou 12-ti přátel a známých.

Rok 2002 : Archiv fotek ze srazu 7.12.2002 třídy ze základky, Vánoce a Silvestr 2002 s rodiči a s dědou