Úvodní strana Fotky 2013 Fotky 2012 Fotky 2011 Fotky 2010 Fotky 2009 Fotky 2008 Fotky 2007 Fotky 2006 Fotky 2005 Starší fotky Moje aktivity

Rok 2013 :

Maďarsko
(opět Györ :)
7.-10.2.2013 Elenka chtěla původně jen na návštěvu do Bratislavy, kde jsme přespali 1 noc a pokračovali na koupání do Veľkého Meďeru a hlavně do Györu, kde jsme přespali další 2 noci a koupali se a nakupovali vína a dobře jedli a výletovali :)
Jeseníky
(s kolegy)
17.2.- 21.2. Klasické zimní setkání s kolegy z Brna, za účelem lepší komunikace nejen nad Carmen a Tritiem :) Přes den jsme sportovali, já tedy hlavně běžkoval, ostatní sjezdovali a snowboardili, každý dělal procházky, třeba několikrát denně 169 schodů tunelem mezi hotely :)
Maďarsko
(východněji)
7.-11.3.2013 1 večer a dopoledne v Budapešti, 1 v Miškolci s koupáním v jeskyních v Miškolc-Tapolce, 2 dny v Egeru včetně koupání. Částečné cestování maďarskými vlaky a návrat díky porouchanému motoru Mondea a ochotě Ondry na vleku za jeho Defíkem :)
Lázně Vráž
(u Písku)
24.5.- 26.5. Víkend v lázních ve Vráži u Písku, který dostala Elenka od své firmy jako vzorná pracovnice :) Výborné jídlo, pěkné ubytování i s prohlídkou zámečku, procedury, masáže, několikahodinový výlet kolem Otavy, zkrátka klídek :)
Praha, KVK
(Zoo, Zdiby)
8.-9.6.2013 Oslava 30.narozenin kamarádky Lenky K. začala prohlídkou pražské ZOO, pokračovala u nich ve Zdibech na zahrádce jejich baráčku, v místní restauraci a do noci u nich doma. Druhý den zdravotní procházka starou Prahou.
Č.B.+Č.K.
(Bill+otáčko)
22.6.-24.6. Výlet do Českých Budějovic ( kde by chtěl žít každý :) na koncert Divokého Billa a druhý den na večerní představení na otáčivém hledišti v Českém Krumlově. Cestou zastávky na procházky po Hluboké a k Dívčímu Kameni.
Tatry + L.M.
(Smokovec)
29.6.- 7.7. 1 noc v Nízkých Tatrách v Jasnej, kde Elka kdysi pracovala, pak 4 noci v Dolnom Smokovci, odkud jsme dělali výlety po Vysokých Tatrách, asi největší na Terryho chatu, a zbytek týdne jsme dál strávili u její rodiny v Liptovskom Mikuláši.
Chorvatsko
(Pula, KVK)
20.7.- 27.7. Týdenní dovolená s výletujícím jádrem KVK, 3 auta, 2 rodiny + my svobodní :) Bydleli jsme na 2 místech ve vesničce Pješčana Uvala, 5 km jižně od Puly. Koupání, šlapadla, zmrzliny, společné vaření, výlet do Puly a lodí kolem N.P. Brijuni a večer v Medulinu.
Slovinsko
(poznávání)
11.8.- 18.8. Týdenní poznávací výlet kolem Slovinska : Kranjska Gora, Tolmin, Bohinjska Bystrica, Soča, Lipica, Terst, Koper, Izola, Portorož, Koper, Postojnska jama, Predjamski grad, Ljubljana 2 noci, Krka, Sáva, Laško, Maribor, Graz :)
Jižní Čechy
(s Lydkou)
24.8.- 29.8. Pár jednodenních výletů s Elenčinou sestřičkou Lydkou, která jí přijela na týden navštívit do Tábora. Vyzvednutí v Praze, další dny zámek Hluboká, České Budějovice, Červená Lhota a Tábor ( katakomby, výstup na věž, Šanc ).
Hanka 30
(Veselí n.L.)
28.9.2013 Další letošní 30.narozeniny, tentokrát Haniččniny, jsme s KVK oslavili u ní na zahradě na baráku. Začali jsme prohlídkou věže a výhledem na Veselí a okolí, pokračovali soudkem piva, opékáním a předáváním darů na zahradě.
Šumava
(Poledník)
12.- 13.10. Vyrazili jsme až v sobotu odpoledne po Elenčině práci, prošli jsme se po Strakonicích, Kvildě, spali jsme v Srní. Druhý den ráno jsem si zaplaval v bazénu a vyrazili jsme do Prášil a na celodenní výlet na rozhlednu Poledník.
Dvůr Král.
(a okolí)
25.- 28.10. Lenka N. opět svolala tradiční podzimní prodloužený víkend, spali jsme ve Dvoře Králové, vyráželi do okolí - nádrž Les Království, Braunův skalní betlém a Kuks, pevnost Josefov u Jaroměře, hrad Pecka, Zvičina, cestou zpět Hradec Králové.
Kapverdy
(ostrov Sal)
19.- 26.11. Týdenní exotická "pánská jízda" :) Relax, vlny, koupání, exotika, procházky, víno, dobré jídlo, ale hlavně teplo v zimě, prostě retro :) Ikdyž navečer už i tam bylo chladněji, celý týden tam foukalo a foukalo, Kiteserfaři tam mají ráj :)
Vánoce
(+nasávání :)
advent :) Předvánoční dvoudenní výlet s rodiči a s Elenkou do Vídně, každoroční tradiční nasávání vánoční atmosféry se sestřenkou Pavlínkou v Praze, pak tradiční koncert Tří sester, a nakonec tradiční Štedrý večer u našich doma :)
Silvestr
(Krkonoše)
28.12.2013
až 5.1.2014
Silvestrovský pobyt na Vraní Boudě, kam nás z Pece pod Sněžkou vyvezla rolba a s Novotnými, Evičkou a malou Elinkou jsme zde strávili 8 dnů. Pár vyběhnutí na běžkách a procházek na okolní boudy, na Sněžku a na Černou horu.